20 Ağustos 2009 Perşembe

Giorgos Dalaras - Sto pa kai sto ksanaleo

(gökçen'e inceden)

Sto pa kai sto ksanaleo

sto pa kai sto ksanaleosto /gialo min katebeis / ki o gialos kanei fourtouna / kai se parei kai diaveis / ki an me parei pou me paei /kato sta vathia nera / kano to kormi mou varka

ta herakia mou koupia / to mandili mou panaki /mbainobgaino sti steria
sto pa kai sto ksanaleo / mi mou grafeis grammata / giati grammata den ksero / kai me pianoun klamata

.............................

Sana söyledim ve tekrar söylüyorum / Sahile inme (dedim) / Sahilde fırtına olur (yapar) / Ve seni alır ve götürür (geçirir) / Ve eğer beni alırsa ve oraya götürürse / (Oraya) Aşağıya, o derin sulara / Vücudumu tekne yaparım / Küçük ellerimi kürek / Mendilimi yelkencik / Karaya girip çıkarım / Sana söyledim ve tekrar söylüyorum / Bana mektup yazma / Çünkü ben yazı bilmiyorum (okuma yazmam yok) / Ve ben gözyaşlarına boğuluyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder